Politică de rambursări și returnări

Modalitate de livrare
Prin intermediul acestui site se pot achizitiona pachete de acces la evenimentul “Reuniunea de 10 ani
a Facultatii de Medicina Generala, din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din
Bucuresti”. Acestea fiind achizitionate cu ajutorul site-ului, vor fi livrate prin e-mail, la adresa de mail
indicata de solicitant in cadrul comenzii, la maximum o zi lucratoare dupa plasarea comenzii. Pentru
a avea acces la eveniment, este necesar doar sa prezentati hostesselor e-mailul de confirmare care
va contine QR code-ul de acces. Acesta va fi scanat de catre acestea pentru a putea permite accesul
dumneavoastra si al invitatilor.

Politica de retur / anulare comanda
Plata pentru evenimentul “Reuniunea de 10 ani a Facultatii de Medicina Generala, din cadrul
Universității de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din Bucuresti” este structurata in 2 transe, lasand
la latidunea solicitantului optiunea de a achita in 2 transe sau integral contravaloarea pachetului de
acces.
Returnarea contravalorii pachetului de acces este disponibila in urmatoarele situatii:

  • Pentru prima transa, la cererea solicitantului, cu mai mult de 50 de zile lucratoare inaintea
    desfasurarii evenimentului. Returul se va face in contul transmis de catre solicitant, in termen
    de maxim 7 zile lucratoare.
  • Pentru transa a doua sau pentru plata integrala, returnarea contravalorii pachetului de acces
    nu mai este disponibila, intrucat se considera ca fiind o comanda ferma, garantand accesul la
    eveniment.
    Pentru informatii si detalii suplimentare, puteti folosi formularul de contact prezent aici.